19 Kas 2013

Çiftini bulma oyunu

Bu oyunu ince motor becerilerini geliştirecek taktikler ararken buldum. Özellikle 4 yaş için tavsiye edebilirim, 5 yaş için artık biraz kolay kaçabilir.



  1. Aynı renk balon alın. Evde kırmızı ve mavi balon vardı onları kullandım. 
  2. Her iki balonun içine aynı cins malzemeden koyun. (ben pirinç, nohot, mercimek, buğday, yulaf, müsli, corn flakes gibi bakliyat, hububatları kullandım)
  3. Balonları eşleştirmeye çalışın.
  4. (Oyun biraz daha zor olsun istiyorsanız renkli balonlarla da oynayabilirsiniz. Gruplamayı renklere göre değil, içindekilere göre yapmasını istersiniz. Daha da anlamlı bir oyun olur. Ben de hatta tekrar yapayım :)



Tabi neye niyet neye kısmet... ben elleyerek, mıncıklayarak eşleri bulmaya çalışır diye umud ederken bizimki balonları kulaklarına götürüp çıkardıkları sesten eşlerini buldu. :) İnce motor işini başka oyunlara bıraktım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder